Monday 8 March 2010

kisah handphone berdering

serius saya lapar. macam ni rupanya orang2 susah yang kelaparan sebab tak de duit. ye saya tak de duit. dan saya tak gembira.

lagi benda yang buat saya tak gembira. handphone saya buat hal. message tak nak masuk. oh cerita pasal handphone, saya ada 2 handphone. bukan nak berlagak tapi memang kebanyakan pelajar kat uk ni ad 2 handphone. senang nak call orang2 tersayang dekat tanah air. lagi pon, handphone kat sini murah.

sekali lagi. saya ada 2 handpone. satu touch screen satu yang biasa. suatu hari handphone saya berdering. saya amek dan sentuh perkataan 'answer' pada screen handphone saya. tiada respon. saya tekan lagi. juga tiada respon.haih, rosak ke? berkali kali saya cuba untuk menjawab tapi touch screen itu tidak memberikan respon dan handphone saya terus berdering.

saya dah agak bengang dah. handphone baru setahun jagung dah buat hal. kemudian saya perasan. handphone touch screen saya dalam poket satu lagi.

4 comments:

  1. nasib baik ko takde phone slide.. mau terbelah 2 phone tu..

    ReplyDelete
  2. gila kentang ada dua phone!!! membuat tuduhan phone murah plak tuh!!!

    ReplyDelete
  3. ahaa asyraf..btol jgk..haha

    nazrin haikal..phone murah kot..mse duit mula2 msk dulu ah..hoho..skrg dh rasa mahal

    ReplyDelete