Monday 14 June 2010

pemadam superman




korang guna lagi tak pemadam yang macam ini? inilah pemadam aku . pemadam inilah yang aku guna buat exam, dan semua jenis kerja sekolah. ini bukan sembarangan pemadam. ini pemadam kawan2 aku yang kasi masa aku nak fly kat airport. heh. ni diorang.

desperate housewives

dulu masa sekolah rendah pakai pemadam macam tu je. takdenya nak pakai pemadam stabilo exam grade tu. sepuluh sen je satu. lepas waktu rehat pegi ko-op beli satu gamba hello kitty. tak pun gamba power rangers ke. terliur jugak nak pakai pemadam yang bentuk strawberry bentuk buah orange siap ada bau2 tapi manalah mampu. duit belanja sekolah pun 50sen je ibu kasi. ibu kata dah bawak bekal tak payah duit banyak.

stabilo exam grade

lepas tu pemadam banyak2 tu buat main selambut ke. main tindih2 pemadam ke. tipulah korang tak pernah main. oh how i miss those time. cuba bayang kalau sekarang aku ajak coursemate2 aku main selambut sementara tunggu lecturer masuk. heh.

sekian. aku nak tidur.






2 comments: